ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
Το σεμινάριο που ήταν προγραμματισμένο για την Πέμπτη 14.05.2026, λόγω της εκδήλωσης του Τμήματος Οδοντιατρικής για την Ημέρα Φοιτητών, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11.05.2026 και ώρα 11:00π.μ. στην αίθουσα σεμιναρίων Β του Α Υπογείου.
Καλούνται οι φοιτητές του Τμήματος Η1 να παρακολουθήσουν το σεμινάριο και να προσέλθουν στις 11:00 ακριβώς.
Από το Εργαστήριο Ορθοδοντικής