ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Οι φοιτητές που ασκούνται στο τμήμα Ι2 στην κλινική Ενδοδοντολογίας και που πιθανόν έχουν περιστατικά για έναρξη μπορούν να προσέλθουν με τους ασθενείς τους για έλεγχο την ΔΕΥΤΕΡΑ 8-11 (11/5) και ΤΡΙΤΗ 8-11 (12/5).
Οι φοιτητές που θα προσέλθουν θα πρέπει να ενημερώσουν πρώτα τα μέλη ΔΕΠ της κλινικής.
Προσοχή η ανακοίνωση αφορά ΜΟΝΟ για έναρξη περιστατικού (όχι εργασία, μόνο φοιτητές του Ι2).
Από το Εργαστήριο Ενδοδοντολογίας.