Η αναπλήρωση του μαθήματος της Οδοντοφατνιακής Χειρουργικής Ι, την Τρίτη 26/05 και ώρα 13.00 – 15.00 μμ, για τους φοιτητές του ΣΤ3 Τμήματος θα γίνει στην Αίθουσα 4β (4ος όροφος) και η επίδειξη των εργαλείων (Τρίτη 26/05, ώρα 11.00 – 13.00) και των συρραφών (Τετάρτη 27/05, ώρα 08.00 – 10.00) θα γίνει στην μεγάλη αίθουσα του Μανδαλιδείου.