Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Πάντα Ενεργά

Τα απαραίτητα cookies είναι ζωτικής σημασίας για τις βασικές λειτουργίες του ιστότοπου, ο οποίος δεν θα λειτουργεί με τον προβλεπόμενο τρόπο χωρίς αυτά.Τα cookies αυτά δεν αποθηκεύουν δεδομένα προσωπικής ταυτοποίησης.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Για ραντεβού ασθενών καλέστε 2310 999 498 ώρες 9.00 πμ -12.00 μμ

Εργαστήριο Παιδοδοντιατρικής

Το Εργαστήριο Παιδοδοντιατρικής ιδρύθηκε το 2004, με την Υπουργική Απόφαση αριθμ. 119340/Β1/2004 (ΦΕΚ 1648/5-11-04 τ.Β΄).
Ανήκει στον Τομέα Ορθοδοντικής και Περιοδοντολογίας, ο οποίος μετονομάστηκε σε Τομέας Ορθοδοντικής, Παιδοδοντιατρικής, Προληπτικής Οδοντιατρικής και Περιοδοντολογίας με την Υπουργική Απόφαση  116091/Ζ1/2016 (ΦΕΚ 2252/20-7-2016 τ.Β΄, διόρθωση ΦΕΚ 4101/20-12-2016 τ.Β΄).

Ίδρυση Εργαστηρίου Παιδοδοντιατικής ΦΕΚ 1648-5.11.04 τ.Β΄

Βασικός σκοπός του Εργαστηρίου είναι η εκπαίδευση προπτυχιακών φοιτητών στο αντικείμενο της Παιδοδοντιατρικής. Αυτή περιλαμβάνει γνώσεις για την εξέταση, διάγνωση, σχέδιο θεραπείας με εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος πρόληψης και παροχή οδοντιατρικής θεραπείας σε παιδιά και εφήβους. Επίσης την αναγνώριση της φυσιολογικής ή μη αύξηση τους και τη γνώση των χαρακτηριστικών παιδιών με ιατρικό πρόβλημα ή/και αναπηρία.

Σε μεταπτυχιακό επίπεδο στόχοι του προγράμματος είναι να διαμορφώσει οδοντίατρους εξειδικευμένους στην Παιδοδοντιατρική ώστε: α) να φροντίζουν όλες τις στοματικές ανάγκες βρεφών, παιδιών και εφήβων, περιλαμβανομένων και αυτών με γενικά νοσήματα και αναπηρίες, β) να ερευνούν και να αναζητούν συνεχή αναβάθμιση των γνώσεών τους, γ) να συμμετέχουν σε πολυδύναμες ομάδες φροντίδας ειδικών προβλημάτων παιδιών, όπως οι κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες, δ) να αποκτούν την απαραίτητη διδακτική ικανότητα για τη μετάδοση των γνώσεων αυτών.

Διευθυντής εργαστηρίου: